کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کد ملی کلید ورود به پایگاه اطلاعات جمعیت

رئیس سازمان ثبت احوال کلید ورود به پایگاه اطلاعات جمعیت کشور و سایر پایگاه داده های اطلاعاتی در کشور، را شماره ملی عنوان کرد و گفت: این شماره، برای هر ایرانی منحصر به فرد و در واقع یک سند مجازی است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مهر، محمد ناظمی اردکانی رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: صدورشناسنامه و کدملی یکی از مهمترین خدمات سازمان ثبت احوال در احراز هویت برای سازمانهای مختلف بوده است.
وی ، ثبت وقایع حیاتی چهارگانه و ثبت تغییر نشانی، صدور اسناد هویتی ایرانیان در اقصی نقاط کشور وخارج از کشور و تولید و انتشار آمارو اطلاعات جمعیتی و مهاجرت را سه ماموریت مهم این سازمان عنوان کرد.
وی تاکید کرد: براین اساس سازمان ثبت احوال کشور به عنوان یک سازمان حاکمیتی وزیرساختی ایفای نقش می‌کند .
رییس سازمان اظهار کرد: ثبت و صدور اسناد هویتی ، ابزاری برای ایجاد پایگاه جامع شناسایی ایرانیان است و شناسنامه و کارت شناسایی ملی اسناد معتبری هستند که هر ایرانی در محیط مجازی و غیر مجازی مورد شناسایی قرار می‌گیرد.
ناظمی اردکانی تصریح کرد: هر ایرانی در هر نقطه‌ای از دنیا با در اختیار داشتن شناسنامه ایرانی، احساس هویت می‌کند.
وی تاکید کرد: دستگاههای اداری و اجرایی کشور باید در ارائه خدمت وفق قانون در اولین اقدام، هویت ایرانی بودن خدمت گیرنده را احراز می‌کنند.
ناظمی گفت: اسناد هویتی که توسط سازمان ثبت احوال صادر می‌شود، به نوعی مبنای صدور هر سند دیگری برای آحاد ایرانیان است و از بدو تاسیس تاکنون بالغ بر120میلیون سند صادر و در "پایگاه اطلاعات جمعیت کشور" حفظ و نگهداری می شود.
رییس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه اسناد هویتی بسیاری از بزرگان تاریخ صد ساله اخیر ایران اعم از شخصیت های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در گنجینه اسناد سازمان ثبت احوال در تهران و مراکز استانها نگهداری می‌شود افزود: این اسناد در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.
وی در خصوص پایگاه اطلاعات جمعیت کشور گفت: این پایگاه با ظرفیتی بالغ بر TB300 ، از طریق یک شبکه گسترده ارتباطی و اطلاعاتی در سراسر کشور در 700 نقطه بصورت ارتباط برخط با امنیت بسیار بالا تغذیه می گردد.
معاون وزیر کشور افزود: امروز بیش از 100 دستگاه در سطح ملی از طریق ارتباط مستقیم و در فضای مجازی هویت مراجعه کنندگان خودرا احراز وتصدیق می‌کنند.
ناظمی تاکید کرد: به هر میزان کاربرد شماره ملی در دستگاههای اداری ، اجرایی و حاکمیتی نهادینه و ترویج شود و اسناد و مدارک تنظیم شده بصورت الکترونیکی ایجاد گردد ، ساختارهای دولت الکترونیک بیش از پیش شکل خواهد گرفت.
رییس سازمان ثبت احوال ترویج کاربرد شماره ملی یکی از اهداف راهبردی این سازمان دانست و گفت: لازم است آحاد مردم و کلیه دستگاهها و نهادهای حاکمیتی بدان توجه ویژه کاربردی داشته باشند.
ناظمی اردکانی یادآور شد: کارآمدی و به روز بودن اطلاعات پایگاه جمعیت کشور، منوط به همکاری همه آحاد جامعه و مردم وظیفه شناس در ثبت به موقع رویدادهای حیاتی در مهلت قانونی است.
وی با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی یکی ازشاخص‌های مهم پیشرفت و توسعه‌یافتگی کشور است گفت: در صورتیکه همه مردم ، در مهلت قانونی نسبت ثبت وقایع حیاتی، اقدام نمایند با توجه به شبکه گسترده ثبتی در کشور می‌توان به پوشش کامل ثبت وقایع حیاتی دست یافت .
معاون وزیر کشور ثبت به موقع وقایع حیاتی و همچنین ثبت تغییر نشانی عامل مهمی برای دست یابی به آمار و اطلاعات جمعیتی و نیز رصد مهاجرت در کشور و حتی خارج از کشور عنوان کرد .
ناظمی اردکانی تاکید کرد: آمار و اطلاعات جمعیتی ، در برنامه ریزی های کلان و خرد از مهمترین کاربرد برخوردار است و اصلی ترین ابزار به حساب می آید .
وی اظهار کرد: هیچ دستگاه و سازمان و حتی بنگاه اقتصادی بدون در اختیار داشتن جداول و نمودارهای آمار و اطلاعات جمعیتی قادر به برنامه‌ریزی صحیح و متقن نمی‌باشد.
رییس سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد: هم اکنون می توان گزارش‌های آماری متنوعی از پایگاه اطلاعات جمعیت کشور دریافت و مورد استفاده برنامه ریزیان و محققین قرار داد.
ناظمی اردکانی با اشاره به اینکه هم اکنون سازمان ثبت احوال کشور فصل نوینی از حیات خود را تجربه می‌کند گفت: اجرای برنامه‌های راهبردی، تضمین کننده فرآیند نوین سازی این سازمان بزرگ و خدمتگزار است.
رییس سازمان ثبت احوال اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اتقان اسناد هویتی ، از اوایل سال 88 طرح مکانیزه نمودن شناسنامه‌های قدیمی به اجرا درآمد و این فرآیند متقن سازی برای سایر اسناد در مراحل بعدی ادامه خواهد یافت .
وی تصریح کرد: جهت تسهیل ، سرعت و دقت در ارائه خدمت به ملت بزرگ و فداکار ایران ، استفاده از فن‌آوریهای جدید را از اولویت های خدمت رسانی قرار داده ، بطوریکه مکانیزه نمودن کلیه فرآیندهای اجرایی از جمله اهداف مورد نظر می‌باشد‌ و در حال حاضر از طریق وب‌گاه سازمان ثبت احوال کشور خدمات متنوع اسناد هویتی در سطحی گسترده و فراگیر قابلیت انجام دارد.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه پروژه آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی به مراحل پایانی خود نزدیک شده گفت: انشاالله به زودی این پروژه عملیاتی خواهد شد و این اقدام باعث به روزرسانی، دقت و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.
ناظمی اردکانی صدور کارت هوشمند ملی را گام بزرگ برای اتقان اسناد هویتی عنوان کرد و گفت: کارت شناسایی هوشمند ملی،کلید ورود به سامانه دولت الکترونیک میباشد و برای بهره مندی از چنین کارتی لازم است کلیه دستگاههای اداری و اجرایی نیز زیرساخت های مورد نیاز را برای خود فراهم سازند.
وی همچنین ایجاد نظام جامع شناسایی ایرانیان را از دیگر رویکردهای سازمان دانست و گفت: با سامان‌یابی این نظام شناسایی هویتی، احراز و تصدیق هویت مراجعان به دستگاه‌های دولتی از طریق پایگاه صورت خواهد گرفت که نتیجه آن، سرعت و دقت در ارائه خدمت و جلوگیری از هرگونه جعل خواهد بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12596 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/10/02 تعداد مشاهده: 1905
سافت گذر